گزینه های طراحی وب سایت فروشگاه - ساخت وب سایت

Wiki Article

دیجیاتو کنایه گارمین به اپل واچ اولترا: ما عمر باتری را برای چند ماه اندازه‌گیری می‌کنیم، نه چند ساعت! کنایه گارمین به اپل واچ اولترا: ما عمر باتری را برای چند ماه اندازه‌گیری می‌کنیم، نه چند ساعت!

در بسته‌های حرفه‌ای طراحی سایت نیز یک اکانت منیجر اختصاصی برای پشتیبانی و آموزش‌های دقیق‌تر همراه شما خواهد بود.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

تا امروز بیش از ۷۱۰ کسب‌وکار در صنف‌های مختلف به ویترین اعتماد کرده‌اند و در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی خود از خدمات ویترین استفاده می‌کنند.

قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شروع یک موفقیت آنلاین، با هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه تعرفه و امکانات بسته‌های مختلف پرتال را مقایسه کنید و با توجه به نیازهای خود یکی را انتخاب کنید. نگران نباشید! شما در آینده می‌توانید وب‌سایت یا فروشگاه خود را به بسته‌های بزرگ‌تر ارتقا دهید.

آ جهان ترابر ماهان کیش ایر خانه و آشپزخانه پارمیدا تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (کاسپید) می باشد.

چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

حسین اسلامی در راهنمای کامل انتخاب بهترین کالا برای فروش اینترنتی

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

هدف از طراحی سایت شخصی غالبا ارتقا فعالیت های خود شخص، یافتن حامیان مالی در صورت انجام کاری خاص و … می‌باشد.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد در کاسپید به چه شکل است؟ برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت کاسپید ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار میشود.

طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان از یک ماه)
این روش ارزان ترین پلان طراحی وب سایت دارکوب می باشد که ویژه مشتریانی می باشد که بودجه بسیار پایینی برای راه اندازی وب سایت خود در نظر گرفته اند. دارکوب اخیرا اقدام به تولید قالب هایی نموده است که از بابت فروش در نظر گرفته شده اند که هر یک از این قالب ها ویژگی قیمت طراحی سایت ها و امکاناتی دارند که برای رویت لیست قالب ها می توانید به صفحه قالب های سایت دارکوب مراجعه نمایید.

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

کار کردن با سایت قیمت طراحی وب سایت ساز ویترین آسان است و نیاز به دانش فنی طراحی سایت ندارد. در پنل سایت شما خدمات طراحی سایت آموزش‌های ویدئویی قرار دارد که جزئیات مختلف مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهد.

وب سایت فروشگاهی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از راه دور محصولات مورد نظر را از فهرست انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهند. این مدل وب سایت با ارائه کاتالوگی از محصولات و توضیح درباره آن ها به مشتریان در انتخاب و خرید کمک می‌کنند.

بعد از یافتن هدف خود باید عوامل تاثیرگذار در ایجاد یک تجربه کاربری خوب را پیدا کرده تا بتوانید آن ها را در صفحه اصلی سایت خود پیاده ساری کنید. همانطور که می‌دانید مدت زمان مورد نیاز برای جذب کردن کاربران بسیار کوتاه است، در نتیجه باید در همان ثانیه های ابتدایی تاثیر مثبتی در مخاطب ایجاد کنید.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

ما در ویترین تجربه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای بیش از ۶۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ مختلف رو داریم و بر اساس این تجربه می‌دونیم که برای موفقیت این کسب‌وکارها در اینترنت، امکانات خاصی باید در طراحی سایت اون‌ها رعایت بشه. تفاوت اصلی رستوران‌ها با کسب وکارهای دیگه این سه مورده: ۱.

گالری فیلم

البته لازم به ذکر است که لایسنس سی پنل با یکسری راهکارها به راحتی قابل دور زدن است. و همین موضوع موجب شده تحریم سی پنل عملا کم یا بی اثر باشد. در حال حاضر نگرانی آنچنانی به جهت استفاده و خرید هاست سی پنل وجود ندارد.

وب سایت های رسانه های اجتماعی، کار ایجاد شبکه لینک منبع ای از ارتباطات را به منظور برقراری ارتباط ، به اشتراک گذاشتن تجربیات روزانه، عکس ها، علاقه مندی ها، تنظیمات و غیره انجام می‌دهند.

دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

Report this wiki page